Digital Knowledge Village II - Borki Nature and Science Park:
Powstanie w ramach projektu „Digital Knowledge Village II - Borki Nature and Science Park”, ma za zadanie łączyć rozrywkę z rozbudzaniem zainteresowania nauką.
W odróżnieniu od tradycyjnych muzeów, stanowiska wiedzy mają zostać zaprojektowane w sposób interaktywny, aby zwiedzający mogli sami, w bezpiecznych warunkach przeprowadzać doświadczenia i badać zjawiska z różnych dziedzin nauk przyrodniczych, społecznych i szeroko pojętej humanistyki
Wierzymy, że w środowisko Virtual Reality i Augmented Reality to jedyne medium zapewniające 100% uwagi odbiorcy a łączenie online z offline pozwala na skuteczne angażowanie użytkowników w procesach uczenia się, integracji, wypoczynku i wysiłku fizycznego.
Mini Laby + Warsztaty
zajęcia dydaktyczne w formie 1/2/4 godziny wraz z użyciem sprzętu Centrum Wiedzy,
ścieżki przyrodnicze i gry scenariuszowe na terenie Poligonu Wiedzy,
wyścigi Dronów na terenie Poligonu Wiedzy,
zajecie aktywnej turystyki terenie Poligonu Wiedzy oraz w szerszym okręgu,
kino Sferyczne (seanse i prelekcje)
Lokalizacja:
Lokalizacja parku to miejscowość Borki, gm. Borki, powiat Radzyń Podlaski.
Teren o powierzchni łącznej ok. 36 ha, położony jest na skraju miejscowości Borki, skierowany frontem zabudowań pałacowo dworskich do miasta
oraz rozłożystym terenie o charakterze przyrodniczym położonym w zakolu rzeki Bystrzycy,
Na terenie znajdują się 3 obiekty pod opieką konserwatora zabytków: Pałac Borki wraz z Parkiem, Spichlerz drewniany oraz brama łącząca obiekty.
Projekt realizowany w partnerstwie w składzie:
Fundacja Obserwatorium Zarzadzania – lider konsorcjum
Electrotile Sp. z o.o.
Agritech Hub Sp. z o.o.
Uxresponse.com Sp. z o.o.
Little Big Data Sp. z o.o.
ROI Consulting sp. z o.o.
KLM – ENERGIA Sp. z o.o.
Pracownia Magia Edukacji Paweł Niewęgłowski
Dreamcast Sp. z o.o.
EVENTROOM Filip Hamerla
High Tower Radosław Grochowski
3J-Studio Grafiki i Ilustracji Justyna Jakubowska