Key Account Manager – ds. sprzedaży eventów
25 lipca 2018

Menedżer Produktu – Wydawca

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w zakresie kreowania i wdrażania na rynek produktów cyfrowych: edukacyjnych, reklamowych, usługowych,
  • wiedzy w zakresie promocji i sprzedaży usług, ze szczególnym podkreśleniem e-marketingu,
  • doświadczenia wydawniczego z zakresu: wydawnictw drukowanych, internetowych, eventowych, produktów cross mediowych promocyjnych /edukacyjnych,
  • zainteresowania nowymi technologiami w biznesie tj. webinaria, e-learning, transmisje, 360, VR
  • otwartości na współpracę międzynarodową (znajomość j. angielskiego),
  • kreatywności i otwartości na nowe rozwiązania,

 

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • rozwijanie i wprowadzanie nowych produktów digitalowych,
  • wdrażanie na rynek wspólnie z twórcami projektów edukacyjnych, realizowanych w modelu blended learning,
  • prace w zakresie formatowania produktu, analityki marketingowej, przygotowania do debiutu rynkowego

Oferujemy:

  • kontakt z nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie usług profesjonalnych,
  • dużą samodzielność działania, możliwość realizacji ambitnych projektów merytorycznych wraz z zespołem
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego – indywidualny plan rozwoju,
  • wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i osiąganych wyników,

 

W ofercie proszę o przesłanie: CV ze zdjęciem oraz szczegółowy opis swojego doświadczenia potwierdzającego spełnienie naszych oczekiwań wobec Kandydata. Oferty z MPW prosimy przesyłać na adres: ireneusz.tomczak@digitalknowledge.pl

Digital Knowledge Observatory zastrzega sobie prawo do rejestracji i przetwarzania danych zawartych w CV tylko wyselekcjonowanych kandydatów. Dane pozostałych kandydatów nie będą rejestrowane i przetwarzane. Kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych Dz.Ust.nr 133 poz.883/. Zgoda obejmuje również przetwarzanie danych w przyszłości dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacyjnych podejmowanych przez Digital Knowledge Observatory. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez powyższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.”

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 × four =